مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-21حوادث

دستگیری قاتل فراری بعد از 7 سال زندگی مخفیانه در خرم آباد 


قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  - ایسنا/لرستان رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: قاتل فراری پس از 7 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز 31 خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ظهریکی از روزهای تابستان سال 1395 شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل دریکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم آباد اطلاع می دهد که بلافاصله ماموران در محل حضور یافته و بررسی های علمی و تخصصی خود را انجام می دهند.

رییس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می داد و هیچ ردی از خود برجای نمی گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می شد.

رخشان گفت: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی خود در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری بعد از 7 سال زندگی مخفیانه در خرم آباد 

دستگیری قاتل فراری بعد از 7 سال زندگی مخفیانه در خرم آباد